از امروز باید برای المپیک پاریس آماده شویم/ تیروکمان نیازمند تجهیزات مناسب است

سرمربی تیم ملی تیروکمان ایران با تاکید بر اینکه از امروز باید برای حضور در المپیک پاریس آماده شد، گفت: نیازمند تجهیزات مناسب هستیم.

به گزارش آوای البرز، هونگ پس از کسب سهمیه ریکرو در انتخابی المپیک پاریس که آخرین شانس کمانداران ایرانی برای حضور در این بازی‌ها به شمار می‌رود، اظهار کرد: در حال حاضر باید برویم و خودمان را برای المپیک پاریس آماده کنیم. با توجه به اینکه رشته تیروکمان تجهیزات‌محور است نیازمند حمایت و کمک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هستیم تا بتوانیم تجهیزات مناسبی را برای کمانداران فراهم کنیم.

او افزود: امیدواریم در المپیک بتوانیم نتیجه بسیار خوبی را کسب کنیم. باید بدانیم که تیروکمان در ورزش ایران رشته محبوبی به شمار نمی‌رود. برای اینکه بتوانیم در این رشته پیشرفت کنیم نیازمند حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و حمایت روزافزون فدراسیون هستیم.

سرمربی تیم ملی تیروکمان ایران با تاکید بر به اینکه باید بتوان توجه بیشتری به رشته تیروکمان جلب کرد و بودجه بیشتری گرفت، گفت: امیدواریم در آینده نتایج بهتری را کسب کنیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم ایران را به موفقیت برسانیم.

هونگ با اشاره به اینکه او و شاگردانش تاکنون توانسته‌اند یک سهمیه المپیک در بخش انفرادی بانوان کسب کنند، عنوان کرد: ملی‌پوشان بانوان ایران خیلی خوب در این مسابقات ظاهر شدند و در نهایت مبینا فلاح توانست کسب سهمیه کند. امروز نیز مسابقات انفرادی پسران را پیش‌ رو داریم و امیدواریم بتوانیم شاهد کسب سهمیه المپیک در بخش مردان نیز باشیم تا هم به صورت انفرادی و هم به صورت میکس در المپیک شرکت کنیم.

انتهای پیام

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.