ارور cannot use the content ps4

حل مشکل قفل شدن بازی های PS4

قفل شدن بازی های PS4 پس از خرید بازی ظرفیتی یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با کنسول های بازی PS4 دارند این است که اساسا این بازی ها بعد از یک مدت طولانی بازی کردن ممکن است قفل شوند و در عین حال هزینه ی افراد به طور کلی از بین می رود و دیگر نمی توانند از این بازی ها استفاده نمایند. اکنون باید فکری به حال این شرایط کرد و از روش های ممکنه برای باز کردن قفل این سیتسم ها استفاده نمود. البته باید پیش از هر چیزی خدمت شما عرض کنیم که به هیچ عنوان بازی های هک شده و یا اکانت های ترکیبی را به شما پیشنهاد نمی کنیم و در مقاله های مختلف در سایت ها معایب بسیار زیاد بازی های هک شده را بر شمرده اند.

در صورتی که به هر دلیلی شما از اکانت های هک شده و یا ترکیبی استفاده نمودید و پس از گذشت مدتی بازی شما قفل شد تنها یک راه حل برای برطرف کردن این مسئله وجود دارد که احتمال دارد بتوانید قفل بازی ها را باز گردانید. در ادامه قصد داریم این روش را به همراه خرید بازی ps5 اکانت برای شما بازگو کنیم.

مرحله نخست

وارد اکانت ترکیبی و یا هک شده ی بازی شوید و سپس وارد قسمت Setting گردید.

مرحله دوم

گزینه ی playstation Network /Account management را انتخاب کنید.

مرحله سوم

گزینه ی Activate As Your Primary PS4 را انتخاب کنید.

مرحله چهارم

سپس در این مرحله گزینه ی Activate را انتخاب کنید.

مرحله پنجم

در همان صفحه گزینه ی playstation Network /Account management را انتخاب کنید و در آخر گزینه ی Restore licences را انتخاب کنید.

مرحله ششم

در نهایت از اکانت خود خارج شده و وارد اکانت خود شوید. مشاهده می کنید که قفل بازی ها پس از انجام این مراحل از بین رفته است. دقت کنید که این راه حل تنها در جواب می گوید که شخصی که اکانت آن هک شده پسورد اکانت را عوض نکرده باشند.

تمام Errorهای پلی استیشن و راه حل های آن ها

حتما شما نیز هنگام استفاده از کنسول پلی استیشن 4، با خطاهای گوناگونی مواجه شده‌اید که با کدهای مختلفی معرفی می‌شوند. ما در این راهنما، تمام خطاهایی که توسط کمپانی سونی برای کنسول پلی استیشن 4 معرفی شده‌اند گردآوری کرده‌ایم و راه حل مقابله با این خطاها را نیز ذکر کرده‌ایم و امیدواریم که این مطلب بتواند پاسخگوی بسیاری از سوالات شما در این رابطه باشد.

نکته: برای آن که بتوانید راه حل مشکل خود را به راحتی پیدا کنید، با زدن دکمه‌های Ctrl+F در مرورگر خود، و یا انتخاب گزینه Find in Page از مرورگر تلفن همراه خود کد خطا را جستجو کنید.

لیست کامل خطاهای کنسول پلی استیشن 4 و لوازم جانبی آن را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

NW-31201-7

عدم اتصال به اینترنت

راه حل:

  1. ممکن است شبکه PSN دچار اختلال شده یا موقتا از دسترس خارج باشد. لطفا وضعیت سرور را از طریق وبسایت بررسی کنید.
  2. اگر سرور فعال باشد، تست اتصال به اینترنت را اجرا کنید و از اتصال به شبکه مطمئن شوید. برای این کار در تنظیمات کنسول به قسمت Network رفته و گزینه Test Internet Connection را انتخاب کنید.
  3. از سالم بودن روتر خود مطمئن شوید. در صورت امکان، دیگر دستگاه‌های متصل به اینترنت را قطع کنید. اگر این راه حل نیز موفقیت آمیز نبود، کمی بعد دوباره این پروسه را امتحان کنید.

WV-33899-2

عدم توانایی اتصال به شبکه پلی استیشن

راه حل:

  1. سرویس شبکه پلی استیشن ممکن است موقتا از دسترس خاارج باشد. شما می‌توانید وضعیت شبکه را از اینجا بررسی کنید.

E-8200002E

کارت اعتباری غیر معتبر است.

راه حل:

اطلاعات کارت اعتباری شما در حساب SEN نامعتبر است.

  1. مطمئن شوید که اطلاعات کارت اعتباری را به درستی وارد کرده‌اید.
  2. مطمئن شوید آدرس وارد شده در حساب SEN شما با آدرست کارت اعتباری یکسان است.

WC-40349-0

کارت اعتباری غیر معتبر است.

راه حل:

اطلاعات کارت اعتباری شما در حساب SEN نامعتبر است.

  1. مطمئن شوید که اطلاعات کارت اعتباری را به درستی وارد کرده‌اید.
  2. مطمئن شوید آدرس وارد شده در حساب SEN شما با آدرست کارت اعتباری یکسان است.

CE-33987-0

خطا در تست اتصال به اینترنت

راه حل:

ممکن است شما در اتصال به شبکه پلی استیشن مشکل داشته باشید و اتصال شما هنگام پروسه ورود به PSN تایم اوت شده باشد.

  1. در تنظیمات کنسول به بخش Network بروید و عبارت Test Internet Connection را اجرا کنید تا از اتصال به شبکه مطمئن شوید.
  2. اگر همچنان قادر به اتصال به اینترنت نیستید، مودم خود را خاموش کرده و پس از 5 دقیقه آن را روشن کنید.
  3. اگر باز هم نتوانستید به اینترنت متصل شوید، به ارائه دهنده سرویس اینترنت خود تماس بگیرید یا فریم ور مودم خود را آپدیت کنید. اگر مشکل شما حل نشد، ممکن است ترافیک سرور شما بیش از حد باشد، پس در زمان دیگری امتحان کنید.

NW-31374-8

تایم اوت در اتصال به شبکه

راه حل:

تنظیمات قایروال روتر یا اکسس پوینت را بررسی کنید تا پورت‌های UDP 3478 و UDP 3479 بسته نباشند.

اگر نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید، با ارائه دهنده سرویس اینترنت خود تماس بگیرید.

اگر مشکل شما حل نشد، ممکن است ترافیک سرور شما بیش از حد باشد، پس در زمان دیگری امتحان کنید.

E-82000113

کد تخفیف معتبر نیست

راه حل:

اگر از درست وارد کردن کد مطمئن هستید، با پشتیبانی پلی استیشن تماس بگیرید.

WC-40360-3

کد تخفیف معتبر نیست.

راه حل:

سبد خرید خود را خالی کنید و بار دیگر اقدام به خرید کنید.

E-8200013A

دسترسی به سرورهای PSN ممکن نیست.

راه حل:

شبکه پلی استیشن در حال حاضر در دسترس نیست و ممکن است که شبکه در حال حاضر غیر فعال باشد. شما می‌توانید وضعیت شبکه را از اینجا بررسی کنید یا در زمان دیگری امتحان کنید.

NP-37667-9

قطع شدن Share Play به دلیل ناپایدار بودن اتصال به شبکه

راه حل:

برای لذت بردن از قابلیت Share Play، شما و دوستتان باید هر دو از اینترنت پر سرعت بهره مند باشید. همچنین، شرایط شبکه خانگی شما هم در این وضعیت، مؤثر است. حداقل سرعت مورد نیاز برای Share Play، دو مگابایت بر ثانیه است.

برای بهبود اتصال شبکه می‌توانید:

– از کابل LAN برای اتصال پلی استیشن 4 خود به شبکه استفاده کنید.

– اگر از وای فای استفاده می‌کنید، روتر و پلی استیشن 4 را نزدیک هم قرار دهید و مطمئن شوید که مانعی میان آن‌ها نباشد.

– دیگر دستگاه‌های متصل به شبکه ممکن است باعث کاهش سرعت شوند پس آن‌ها را قطع کنید.

– وضعیت اتصال به اینترنت را در تنظیمات کنسول بررسی کنید. در بخش تنظیمات، به منوی Network رفته و گزینه Test Internet Connection را انتخاب کنید.

CE-32481-0

کنسول نمی‌تواند هارددیسک شما را تشخیص دهد.

راه حل:

این ارور به‌تازگی روی کنسول‌ها مشاهده می‌شود و سونی هنوز راه‌حلی رسمی برای رفع آن پیشنهاد نداده است. راه‌اندازی مججد کنسول (خاموش و روشن کردن) و یا تعویض هارددیسک از گزینه‌های پیشنهادی ماست.

E-82000171

کارت اعتباری غیر معتبر است.

راه حل:

کارت اعتباری ذخیره شده در حساب SEN شما نامعتبر است. اقدامات زیر را انجام دهید.

  1. مطمئن شوید که اطلاعات کارت اعتباری را به درستی وارد کرده‌اید.
  2. مطمئن شوید که آدرس اکانت SEN شما با آدرس کارت اعتباری شما یکسان است.
  3. در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانی سونی تماس بگیرید.

WC-40382-7

کارت اعتباری غیر معتبر است.

راه حل: کارت اعتباری ذخیره شده در حساب SEN شما نامعتبر است. اقدامات زیر را انجام دهید.

  1. مطمئن شوید که اطلاعات کارت اعتباری را به درستی وارد کرده‌اید.
  2. مطمئن شوید که آدرس اکانت SEN شما با آدرس کارت اعتباری شما یکسان است.
  3. در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانی سونی تماس بگیرید.

CE-35340-5

دسترسی به سرویس برودکست پلی استیشن ممکن نیست.

راه حل:

ممکن است که سرویس دارای اختلال باشد و پیشنهاد می‌شود که بعدا امتحان کنید.

E-82000102

مشکل در اضافه کردن اعتبار به اکانت ثانویه.

راه حل:

اکانت‌های ثانویه یا sub account دارای کیف پول نیستند و باید اعتبار را به اکانت اصلی یا master account اضافه کنید که به اکانت ثانویه متصل است. اکانت اصلی می‌تواند برای اکانت ثانویه، محدودیت در مصرف اعتبار مشخص کند و اکانت ثانویه می‌تواند به این طریق، از فروشگاه پلی استیشن خرید کند.

اگر باز هم در اضافه کردن اعتبار به اکانت اصلی مشکل داشتید یا اگر اکانت ثانویه اجازه خرید دارد و همچنان در خرید ناموفق هستید، با پشتیبانی پلی استیشن تماس بگیرید.

WC-40355-7

مشکل در اضافه کردن اعتبار به اکانت ثانویه

راه حل:

اکانت‌های ثانویه یا sub account دارای کیف پول نیستند و باید اعتبار را به اکانت اصلی یا master account اضافه کنید که به اکانت ثانویه متصل است. اکانت اصلی می‌تواند برای اکانت ثانویه، محدودیت در مصرف اعتبار مشخص کند و اکانت ثانویه می‌تواند به این طریق، از فروشگاه پلی استیشن خرید کند.

اگر باز هم در اضافه کردن اعتبار به اکانت اصلی مشکل داشتید یا اگر اکانت ثانویه اجازه خرید دارد و همچنان در خرید ناموفق هستید، با پشتیبانی پلی استیشن تماس بگیرید.

NP-31952-0

تایم اوت در اتصال به شبکه

راه حل:

اتصال شما به شبکه ناپایدار یا ضعیف است.

– اگر از وای فای استفاده می‌کنید، کنسول و روتر را در یک اتاق و در نزدیکی هم قرار دهید و مانعی بین آن‌ها نباشد.

– دیگر دستگاه‌های متصل به شبکه را قطع کنید یا مطمئن شوید که در حال مصرف دیتای زیاد مانند استریم یا دانلود نیستند.

– وضعیت شبکه را در تنظیمات بررسی کنید. در تنظیمات کنسول به منوی Network رفته و عبارت Test Internet Connection ا انتخاب کنید.

CE-30774-1

آپدیت ممکن نیست.

راه حل:

کنسول پلی استیشن 4 شما نمی‌تواند نرم افزار سیستم را از طریق USB آپدیت کند. برای آپدیت، از تنظیمات کنسول به بخش System Software Update بروید.

اگر این راه برای شما امکان پذیر نیست، اقدامات زیر را انجام دهید.

  1. مطمئن شوید که فرمت فلش شما، FAT یا exFAT است.

فلش را را به یک کامپیوتر متصل کنید، روی آن راست کلیک کرده و گزینه Format را انتخاب کنید. اگر فرمت فلش، FAT یا exFAT نبود، آن را تغییر داده و فلش را فرمت کنید.

  1. مطمئن شوید که فرمت فایل آپدیت صحیح است.

با کامپیوتر خود، یک پوشه به نام PS4 ایجاد کنید. درون این پوشه، یک پوشه دیگر با نام UPDATE ایجاد کنید. فایل آپدیت شما با نام PS4UPDATE.PUP باید در این پوشه ذخیره شده باشد. اگر مشکل شما حل نشد، پس فایل آپدیت مخدوش است و باید آن را دوباره دانلود کنید.

NP-38497-1

سرعت آپلود شما هنگام Share Play بین 2 تا 5 مگابایت است و باید بیشتر باشد.

راه حل:

برای این که از Share Play بیشترین بهره را ببرید، شما و دوستتان باید به اینترنت پرسرعت با سرعت حداقل دو مگابایت بر ثانیه دسترسی داشته باشید.

  1. توجه کنید که استفاده از یک کابل LAN برای اتصال به شبکه توصیه می‌شود.

اگر از وای فای استفاده می‌کنید، سیستم پلی استیشن 4 خود را در نزدیکی مودم قرار دهید و مطمئن شوید که مانعی میان آن‌ها وجود ندارد.

  1. ببرسی کنید که دستگاهی دیگری در شبکه شما مشغول مصرف حجم زیاد دیتا نباشد.
  2. در بخش Party، به قسمت Party Settings بروید و گزینه Video Quality for Share Play را انتخاب کنید و مطمئن شوید که دو گزینه Resolution و Frame Rate روی Standard قرار دارند. برای استفاده از حالت High، احتیاج به اینترنت پرسرعت‌تری دارید.

همچنین، توصیه می‌کنیم که در تنظیمات کنسول، در منوی Network، گزینه Test Internet Connection را زده و وضعیت اینترنت را بررسی کنید.

CE-35287-5

اتصال به سرور امکان پذیر نیست.

راه حل:

شبکه PSN یا سرور بازی موقتا از دسترس خارج است و باید زمان دیگری امتحان کنید.

SU-35931-1

دیتای آپدیت نرم افزار سیستم مخدوش است.

راه حل:

فایل آپدیت به دلیل ناپایداری شبکه مخدوش شده است. راه‌های زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

  1. پلی استیشن خود را ریستارت کنید و در تنظیمات کنسول، به بخش System Update رفته و گزینه Update Via Internet را انتخاب کنید.
  2. اگر موفق نشدید، فایل آپدیت را در کامپیوتر دانلود کرده و آن را از طریق یک حافظه فلش روی کنسول خود نصب کنید.

اگر باز هم در آپدیت کنسول خود ناموفق بودید، کنسول شما به احتمال زیاد خراب شده و نیازمند تعمیر است.

CE-35486-6

سیستم نمی‌تواند دیسک را بخواند. دیسک ممکن است خراب باشد.

راه حل:

  1. دیسک را خارج کرده و مطمئن شوید که سالم و تمیز است و خش خوردگی یا لکه ندارد.
  2. مطمئن شوید که دیسک توسط کنسول قابل اجراست. کنسول پلی استیشن 4 فرمت‌های زیر را پشتیبانی می‌کند:

دیسک بلوری: BD-ROM، BD-R/RE (BDAV, BDMAV)

دی وی دی: DVD-ROM، DVD-R/RW (video mode, VR mode)، DVD+R/RW

اجرای این فرمت‌ها توسط پلی استیشن 4 ممکن نیست: CD، BD-RE ver.1.0، BD-R/RE XL، دی وی دی‌های بسته نشده

  1. اگر مشکل شما حل نشد، کنسول را خاموش کرده و آن را در حالت Safe Mode روشن کنید و سعی کنید که دیتابیس کنسول را با تنظیمات پنجم safe mode، بازسازی کنید.

منبع: خرید اکانت فیفا ۲۳ ps4