ارسال رایگان و فوری اقلام سوپر مارکتی در شهر های قرمز کرونایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین گسترش ویروس کرونا و ارتفاع چهارم آن فروشگاه اینترنتی افوگ کوروش برای این محصولات سوپرمارکت هایی را می فرستد که از سلامتی شهروندان شهرهای سرخ ایران محافظت می کنند تولد بکارید و داخل در کمتر از یک ساعت .

Ofogog Korosh سوپرمارکت های آنلاین و بسته بندی پروتکل های بهداشتی را با محصولات متنوع کنترل می کند تحویل رایگان خدمت به مشتریان عزیز.

در افق کوروش ، می توانید خرید کنید بدون اینکه از نیازهای روزمره خود صرف نظر کنید خانه حمل و نقل ، فقط نصب کاربرد همزمان یا وارد شوید سایت همزمان با یک شماره ثابت 1536 انجام دهید و انجام دهید حمل و نقل سخاوتمندانه در عرض یک ساعت اخذ شده و شکل.

این روزها علاوه بر خرید آنلاین بخصوص با محلول ماه مبارک رمضان برای افرادی که روزه دارند ، به دلیل سختی سفر ، این بهترین و ایمن ترین راه پیشگیری و شیوع ویروس کرونا است ، بنابراین برای نجات جان خود و عزیزانتان ، از بزرگترین فروشگاه اینترنتی خرید کنید گزینه از حمل و نقل ژنتیکی بهره مند شوید.

درحال حاضر 257 شهر قرمز هستند. شهرستان کلیبر ملکان (آذربایجان شرقی) ، کلدانی ، سرداش (آذربایجان غربی) ، . خانیرزا . گرمه (خراسان شمالی) ، سلطانی (سنجان) ، استهان ، بوانات، پاسارگاد و نیریس (فارس) ، دهگلان . شافت موصل (گیلان) ، جزیره کیش (هرمزگان) و آزادآباد (همدان) به رنگ قرمز هستند.

همچنین اطلاعات حمل و نقل در تهران و کراچی به دلیل وضعیت قرمز و پایداری ویروس کرونا رایگان است.

فاسترهای عزیز ، به هر کجای ایران که باشید بروید و شهر شما قرمز باشد سایت یا به بالا همزمان هم اکنون بازدید کنید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کرده و یک لیست خرید تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی افوگ کوروش به سرعت و در اولین بازه زمانی انتخاب شده در کمتر از یک ساعت خرید خود را از طریق حمل و نقل عمومی به شما می دهد.

فروشگاه اینترنتی افق کوروش همیشه به فکر رفاه و سلامتی جسمی مشتریان وفادار منظم شما در ماه رمضان است. ما امیدواریم که با کمک و رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم بر این شرایط دشوار موجود غلبه کنیم. ویروس کرونا شکست.

نشانی سایت اینترنتی: okala.com

آدرس نصب برنامه همزمان: okala.com/landing/mobile

سفارش تلفنی: 1536