احتمال وقوع خاموشی‌ها در زمستان

                                                                                                                                                                                                            احتمال خاموشی در زمستان

طبق گزارش ها شفاف استغلامعلی راکشانی آنلاین در مورد اقدامات انجام شده برای تأمین برق در سال آینده گفت: “برنامه ریزی برای منبع تغذیه موضوعی مداوم است و از این پس در مورد منبع تغذیه سال آینده و پیش بینی سال آینده و آینده بحث خواهیم کرد. آیا ما قصد داریم زمستان امسال برق را تأمین کنیم ، زیرا مصرف گاز داخلی می تواند منجر به محدودیت های صنعت برق در سال گذشته شود؟

وی گفت: “ما در حال مذاکره با وزارت نفت هستیم.” خلق نکنید

“بحران زمستان فقط مختص یک کشور یا منطقه نیست. ، ممکن است محدودیت هایی اعمال شود ، اما ما در تلاش هستیم. “برای جلوگیری از این اتفاق.

بیشترین مصرف برق در استانهای تهران و البرز است
راکشانی آنلاین گفت: مصرف 4800 مگاوات بیشتر از ارقام اعلام شده توسط شرکت مدیریت حفاظت ایران بوده است. وی گفت: این میزان اغلب بیش از حد 800 مگاوات در استانهای تهران بزرگ و البرز ، 800 مگاوات در تهران بزرگ و 200 مگاوات در البرز است.

آمار نشان می دهد برخی از کلاسها در ایام تعطیلات فعال بوده و مدیریت مصرف در این ایام رعایت نشده است ، گفت: نه تنها در سایر استانهای کشور مانند اصفهان ، خراسان جنوبی ، آذربایجان غربی و شرقی ، کوهیلویه ، بائر احمد ، چهارمحال و سایر استانها ، اما همچنین در سایر مناطق کشور. ما از مشترکان می خواهیم که توجه بیشتری داشته باشند.

امکان بازگشت خاموشی ها
توانیر ، معاون هماهنگ کننده توزیع ، گفت: “ما بیش از 12 روز برای خاموشی درخواست نکرده ایم ، اما اگر این شرایط ادامه یابد و هزینه ها افزایش یابد ، مجبور به درخواست خاموشی هستیم.” اگر در این حادثه در این مدت خاموشی رخ دهد ، هیچ ارتباطی با کمبود برق ندارد.

راکشانی آنلاین با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه تهیه معدنچیان در کشور گفت: حدود 2000 مگاوات ماینر در این زمینه فعال هستند که بیش از 400 مگاوات آن جمع آوری شده است. البته برخی از آنها بازگردانده شدند ، اما اکنون ، طبق دستور دادگاه ، هیچ یک از آنها بازگردانده نمی شود ، و این روند را تسریع می کند و هر هفته مراکز غیرقانونی بیشتری جمع می کند.