احتمال تعطیلی دوباره مدارس در آمریکا همزمان با افزایشی شدن موارد ابتلا به کرونا

در ایالت هایی که بیماری عروق کرونا ویروس قلب در حال افزایش است، NBC News گزارش می دهد که مقامات محلی و مدارس در حال بررسی اقدامات پیشگیرانه تری برای محدود کردن شیوع این بیماری در کلاس درس هستند و به عنوان یک اقدام احتیاطی می توانیم مردم را به پوشیدن ماسک و در برخی موارد تشویق کنیم. . مدارس را ببندید

باربارا فرر، مدیر بهداشت عمومی در لس آنجلس، کالیفرنیا، در یک کنفرانس خبری گفت: “در لس آنجلس، تعداد موارد گزارش شده از بیماری عروق کرونا ویروس قلب در میان دانش آموزان فعال گزارش شده است.” دبیرستان ها از 27 مارس تا 24 آوریل چهار برابر شد.

این امر پس از لغو ممنوعیت استفاده از ماسک در مدارس در 12 مارس صورت گرفت. وی گفت: با این افزایش، هم اکنون به اندازه بهمن ماه در بین دانشجویان و کارکنان، موارد بیماری عروق کرونا ویروس وجود دارد.

وی همچنین گفت که مدارس به پوشیدن ماسک در داخل خانه که دانش آموزان و افراد زیادی در آن تجمع می کنند تشویق می شود. به دنبال “آزمایش” و غربالگری علائم بیماری عروق کرونا ویروس قلب قبل و بعد از رویدادهای گروهی، ترویج مدارس و بهبود تهویه و حمل و نقل داخلی است.

مدارس آمریکایی

موارد بیماری عروق کرونا ویروس قلب از عید پاک و تعطیلات بهار در بسیاری از مناطق ایالات متحده در حال افزایش بوده است. به گزارش NBC، طی دو هفته گذشته تعداد پذیرش در بیمارستان ها در بسیاری از مناطق ایالات متحده افزایش یافته است. به گفته وزارت آموزش ایالات متحده، ویروس کرونا هفته گذشته با 1000 مورد در هشت مدرسه تنها در ایالت مین شیوع یافت. یکی از این مدارس، مدرسه ابتدایی رامفورد بود که پس از قبولی 29 دانش آموز و 16 کارمند در آزمون تاج گذاری، تعطیل شد. مدرسه دولتی در بروکلین آموزش خود را مجازی کرده است و بیش از 30 درصد مدارس از بیماری عروق کرونا ویروس قلب رنج می برند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان