اجرای همزمان دو طرح فروش محصولات سایپا در قالب طرح عید تا عید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش تجارت آنلاین به نقل از گروه خودروسازی سایپا ، با هدف تسریع و تسهیل مشارکت متقاضیان در خرید محصولات این گروه خودرویی ، دو طرح فوق العاده فروش و پیش فروش “عید تا عید” (ولادت حضرت علی () تا قیام او ()) ، اجرا می کند.

در این سبک فروش نوآورانه ، 7 مدل از محصولات سایپا در بالا به فروش می رسد غیر معمول 9 مدل از محصولات پیش فروش را به مدت یک سال ارائه می دهد و مشتریان این فرصت را دارند که در یک یا دو طرح عرضه شرکت کنند.

مراحل ثبت نام مشتری به گونه ای طراحی شده است که محصولات به گونه ای تحویل داده می شود که مشتریان می توانند در هر یک از طرح ها یا برنامه های فروش ثبت نام کنند و در روز قرعه کشی ابتدا اولین فروش انتخاب می شود. غیر معمول مشخص خواهد شد و سپس سایر ثبت نام کنندگان در قرعه کشی طرح پیش فروش با موعد تحویل یک ساله شرکت می کنند.

بر این اساس متقاضیان می توانند در روز شنبه 9 اسفند از ساعت 14:00 به مدت سه روز و 24 ساعت در سایت فروش آنلاین محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https: //saipa.iranecar در این برنامه های فروش شرکت کنند. اطلاعات شخصی دات کام را وارد کنید ، پس از دریافت کد کاربری و رمز ورود ، ثبت نام کرده و نوع خودرو را انتخاب کنید.

در طرح فروش فوق غیر معمول، ماشین های سایپا 151 ، تیبا و صندوقدار تیبا 2 ، و ساینا سریع چرخ دنده با سریع R و ساینا اس طرح پیش فروش با موعد تحویل تا یک سال ، ماشین های شاهین ، تیبا و صندوقدار تیبا 2 ، و ساینا سریع چرخ دنده ، سایپا 151 ، سریع اس، اس و سریع R ارائه خواهد شد

پیش از ثبت نام ، محدودیت هایی در این طرح های فروش ایجاد شده است تا خودرو به کاربران واقعی عرضه شود و نقش واسطه ها در بازار خودرو کاهش یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه های فروش ، به شبکه نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنید.