اجرای طرح رایگان خدمات خودرو در محل گروه سایپا تا ۲۰ اردیبهشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به نقل از گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین امدادخودرو سایپا ، عباس فخاریان خبر را اعلام می کند: سایپا خودرو امداد ، مردی که از اواخر سال 1998 به ویروس کرونا آلوده شده است ، تلاش جدیدی را با تمرکز بر ارائه خدمات اتومبیل در محل آغاز کرده است.

وی همچنین به آغاز طرح دستمزد اشاره کرد ایاب و ذهاب از 11 مارس 2010 ، خدمات خودرویی مستقر در گروه خودروسازی سایپا در سایت اظهار داشت: افزایش تعداد شهرهای تحت پوشش خدمات خودرویی سایت منجر به رشد 40 تا 50 درصدی خدمات از راه دور در سال 1399 شد.

فخاریان ، خدمات تعمیر ، سرویس دوره ای ، خدمات اولیه قبل از سفر ، بازدیدهای فنی نصب گزینه به عنوان بخشی از خدمات اتومبیل در منطقه امداد خودرو سایپا معرفی شده است: خدماتی مانند تعویض روغن ، تعویض فیلتر و تعویض تسمه تایم در قالب خدمات امداد خودرو نه گنجد در طرح خدمات اتومبیل در محل به مالکان خودرو سایپا پیشنهاد می شود.

مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا با اعلام هزینه ارائه خدمات در طرح خدمات خودرویی در محل برای متقاضیان اظهار داشت: در این طرح به جای پرداخت هزینه قطعات ، فقط هزینه قطعات قابل استفاده از مشتریان دریافت می شود. ایاب و ذهاب از طرف دارندگان اتومبیل در دسترس نیست و کلیه خدمات و قطعات نصب شده مطابق با قوانین شرکت سایپا یدک محافظت و ایمن می شوند.

درباره فخاریان: تاکنون فقط شماره تلفن 444444-021 می تواند تماس بگیرد و درخواست خدمات در محل خودرو را ثبت کند ، بنابراین احتمال ادامه کار متقاضیان صفر است.

وی آخرین برنامه ارائه این سرویس از گروه خودروسازی سایپا را از ساعت 8 صبح تا 10:00 اعلام كرد: متقاضیان می توانند 24 ساعت شبانه روز از طریق وب سایت این شركت تا ساعت 10:00 برای خدمات اتومبیل اقدام كنند. .