آموزش کار با نرم افزار لایک بگیر اینستاگرام آیفون

افزایش لایک و بازدید اینستاگرام با کاربران ۱۰۰% ایرانی

دلتان می‌خواهد کلی لایک برای عکس‌های اینستا داشته باشید؟ فالوور کم دارید و پست‌هایتان کم لایک می‌خورند؟ می‌خواهید ویدیوهایتان بازدید بیشتری داشته باشند؟ درنهایت دوست دارید عکس و ویدیوهایتان بیشتر دیده شود و تعداد افراد بیشتری آن‌ها را ببنند؟ با خرید لایک اینستاگرام ایرانی، تعداد لایک‌های عکس و بازدید ویدیوهایتان را زیاد کنید و در اوج باشید.

امكانات like begir ما:

  • افزایش لایک ایرانی به‌صورت رایگان
  • بازدید بیشتر برای پست‌های ویدیویی
  • افزایش like و بازدید برای igtv
  • دريافت سكه به‌راحتی با like كردن عكس‌های بقيه کاربران
  • لایک خودکار برای دریافت سریع‌تر سکه
  • انتقال سکه به دوستان
  • پشتیبانی قوی
  • لايك شدن و ديده شدن عكس‌ها و ویدیوهای instagram شما توسط كاربران حقيقی

نحوه كار با اپلیکیشن؛ به سادگی آب خوردن

با like كردن پست‌های بقيه كاربران، سكه به دست می‌آورید و می‌توانید درخواست لايک و بازدید بدهید. هر چه سکه‌های بیشتری داشته باشید، توسط کاربران حقیقی بازدید بیشتری می‌گیرید. برای تمام ویدیوها، عکس‌های قدیمی و جدیدتان لایک بیشتری کسب کنید و در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه دلخواه‌تان برسید.

لایک بگیر اینستاگرام؛ طعم شیرین پسندیده شدن

لایک بگیر اینستاگرام یکی از حرفه‌ای‌ترین برنامه‌هایی است که عکس‌هایتان را به یکی از محبوب‌ترین‌ها تبدیل می‌کند. همه ما دوست داریم به‌محض اینکه عکس زیبایی را در اینستا به اشتراک می‌گذاریم، حسابی like شویم و انرژی بگیریم. اگر شما هم می‌خواهید تُند تُند لایک شوید و از محبوب شدن عکس‌هایتان لذت ببرید، خبر خوشی برایتان داریم. همراهمان باشید تا یکی از بهترین برنامه‌های لایک بگیر را به شما معرفی کنیم تا دیگر هیچ‌وقت بدون like نمانید!

بهترین ویژگی‌‌های اپلیکیشن

از ویوهای انفجاری لذت ببر

تصور کنید برای یک ویدیوی کوتاه یا بلند کلی زحمت کشیده‌اید و با هزار امید و آرزو آن را در صفحه‌تان قرار داده‌اید. بدون شک دوست دارید ویدیوتان بارها دیده شود و کاربران دیگر هم از تماشای آن لذت ببرند. با like بگیر اینستاگرام رایگان به‌آسانی می‌توانید صدها، یا شاید هم هزاران بازدید برای ویدیوهایتان سفارش دهید و از بالا رفتن عدد ویوهایتان لذت ببرید.

به دوستانت سکه و لایک هدیه بده

یادتان باشد که دوستتان نمی‌تواند سکه‌های هدیه را بفروشد یا به فرد دیگری انتقالشان بدهد. با این سکه‌ها فقط می‌شود از امکانات بی‌نظیر اپلیکیشن استفاده کرد. خلاصه اینکه، با این برنامه جذاب به‌آسانی می‌توانید به دوستانتان like و view هدیه دهید و دلشان را شاد کنید.

از حریم شخصی‌ات به بهترین شکل محافظت کن

برنامه لایک بگیر همان ابتدا صادقانه به شما می‌گوید که چه اطلاعاتی را از حسابتان برمی‌دارد. نام کاربری، مدل گوشی و نوع اپراتور اینترنتتان چیزهایی هستند که در سرورهای برنامه ذخیره می‌شوند. البته این برنامه هوشمند هیچ‌گاه اطلاعات شما را فاش نمی‌کند و برای فروش نیز قرار نمی‌دهد. پس خیالتان راحت باشد که یکی از امن‌ترین برنامه‌ها را روی گوشی‌تان نصب کرده‌اید.

پیشنهادهای ویژه را دریاب

اپلیکیشن گاهی پیشنهادهای ویژه‌ای ارائه می‌دهد که به هیچ وجه نمی‌توان به سادگی از کنار آن‌ها گذشت. تخفیف‌های ویژه مناسبتی، بسته‌های استثنائی با قابلیت یک‌بار خرید و پیشنهادهای زمان‌دار، آن‌قدر وسوسه‌کننده هستند که هر کاربری را به سمت خود می‌کشانند. با پیشنهادهای ویژه درون برنامه می‌توانید صدها like و بازدید واقعی و باکیفیت را با مقرون‌به‌صرفه‌ترین هزینه ممکن بخرید و از افزایش محبوبیت پیجتان نهایت لذت را ببرید.

همه‌چیز در یک منوی زیبا خلاصه می‌شود

منوی این برنامه آن‌قدر کامل و جامع است که با وجود آن دیگر به هیچ‌چیز دیگری نیاز ندارید. کافی است سه خطی را که بالا گوشه سمت راست صفحه قرار گرفته‌اند، لمس کنید تا منو برایتان باز شود. در این منو می‌توانید به‌آسانی به امکاناتی مثل خرید سکه، پیگیری سفارش‌ها، سفارش like و ویو و همین‌طور سفارش برای دوستانتان دسترسی داشته باشید.

سکه‌های طلا یعنی همه‌چیز

اگر like و بازدید واقعی می‌خواهید، باید سکه‌های طلا خرج کنید. سکه‌های طلا تنها واحد پول این برنامه جذاب هستند. با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه می‌توانید صدها سکه طلا بخرید و آن‌ها را از طریق همین برنامه به like و ویوهای فراوان تبدیل کنید. جالب است، نه؟

قوانین را رعایت کن

آخ آخ! رسیدیم به قوانین. اگر می‌خواهید تا همیشه از برنامه لایک بگیر اینستا استفاده کنید و از افزایش پسندها و ویوهایتان لذت ببرید، باید قوانین ساده این برنامه را هم رعایت کنید. یادتان باشد خریدوفروش سکه‌های طلای برنامه خلاف قوانین است و حساب کاربری‌تان را می‌پَراند. شما می‌توانید به دوستانتان سکه هدیه دهید، اما نمی‌توانید بنگاه خریدوفروش سکه‌های طلا راه بیندازید. هنگام انتقال سکه به دوستتان هم باید عکس پروفایل مناسبی داشته باشید، حداقل ۴ تا پست در پیجتان باشد و هیچ‌کدام از پست‌ها هم تکراری نباشد. آیدی پیج دوستتان هم نباید حاوی کلماتی مثل like و فالوور و از این‌جور چیزها باشد. خلاصه که قوانین را جدی بگیرید، از ما گفتن!

هر سؤالی داری بپرس

گاهی ممکن است شرایطی برایتان پیش بیاید که ندانید چه کار کنید. مثلاً ممکن است بازدیدهای فراوانی را سفارش داده باشید، اما هنوز هیچی روی پستتان ننشسته باشد. یا ممکن است درباره نحوه کار با برنامه سؤال داشته باشید. هر سؤالی که دارید، به‌راحتی می‌توانید منو را باز کنید، روی گزینه پشتیبانی ضربه بزنید و سؤالتان را بپرسید. در این برنامه دوست‌داشتنی مطمئن باشید که هیچ سؤالی بی‌جواب نمی‌ماند.

ترفند مخفی دریافت لایک و ویو اصل و رایگان

بسیار خوب، رسیدیم به هیجان‌انگیزترین قسمت ماجرا! خوشبختانه این برنامه جذاب فرصتی را برایتان ایجاد کرده تا بتوانید به‌صورت کاملاً رایگان، سکه جمع کنید. هر چه بیشتر سکه جمع کنید، بیشتر می‌توانید like و view بخرید. برای جمع کردن سکه‌ها کافی است تب سکه بگیر را لمس کنید و اجازه بدهید تا اکانتتان، عکس‌های کاربران دیگر را like کند. این‌طوری سکه‌های طلا به‌تدریج روانه حسابتان می‌شوند و می‌توانید با آن‌ها لایک رایگان بخرید. بین خودمان بماند.

آشنایی با محیط اپلیکیشن like begir برای ایفون :

پس از دانلود like begir برای ایفون قوانین و مقررات استفاده از اپلیکیشن برای شما نمایش داده می شود. آنها را به دقت بخوانید و موافقت تان را اعلام کنید. سپس به صفحه ای وارد خواهید شد تا نام کاربری و رمز پیج اینستاگرام تان که قصد افزایش لایک آن را دارید وارد کنید. در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد محیط برنامه خواهید شد. دو تب در پایین صفحه به صورت زیر خواهید دید :

سکه بگیر

تنظیمات برنامه اطلاعات اکانت شما را مورد تایید قرار می دهد. گزینه نمایش پست در صفحه سکه بگیر را انتخاب کنید تا عکس ها در صفحه سکه بگیر قابل نمایش باشند. در صورتیکه این گزینه را غیرفعال کنید عکس ها بارگذاری نمی شوند و در مصرف اینترنت شما صرفه جویی می گردد. شما می توانید شماره موبایل و ایمیل اکانت اینستاگرام تان را وارد نمایید تا در صورت وارد شدن با دستگاه دیگر، بتوانید کد فعال سازی دریافت کنید.

تمامی پست ها حاوی تصویر، ویدیو و ویدیوهای ریلز در این بخش قرار می گیرند. برای استفاده از امکانات این برنامه لازم است تا اکانت شما پابلیک (عمومی) باشد. حداقل تعداد سفارش برای یک پست 30 عدد می باشد. جهت درخواست 30 لایک یا بازدید باید پس از دانلود لایک بگیر برای ایفون، 60 سکه داشته باشید. از طریق لایک کردن پست های دیگر کاربران می توانید سکه دریافت کنید.

پس از جمع کردن 60 سکه، پستی که قصد افزایش لایک آن را دارید انتخاب کنید. برای 60 سکه شما 30 لایک دریافت خواهید کرد. بنابراین گزینه سفارش را بزنید تا تعداد سکه ها از حساب شما کسر شده و به تعداد لایک هایتان افزوده شوند. برای بقیه پست ها نیز به همین ترتیب عمل کنید. از قسمت بیرون، می توانید تعداد لایک هایی که برای هر پست گرفته اید را ببینید. از طریق دانلود like begir برای ایفون برای پست های ویدیویی هم می توانید لایک بگیرید و هم ویو سفارش دهید. شمارنده زیر پست همان تعداد view می باشد که در صورت تمایل به افزایش ویو می توانید بازدید سفارش دهید تا تعداد لایک های پست با کلیک روی تعداد بازدید نمایش داده شوند.

راه افزایش سکه در برنامه

یک روش بسیار ساده و آسان برای بالا بردن تعداد سکه ها و به دنبال آن خریدن لایک این است که پست های سایر کاربران را لایک کنید. در این تب، تمامی پست هایی که جدیدا از سوی کاربران در اینستاگرام منتشر می شوند نمایش داده می شوند و شما امکان دریافت سکه رایگان با لایک کردن آنها را خواهید داشت. با هر لایک، یک سکه دریافت می کنید. گزینه لایک خودکار را انتخاب کنید تا برنامه به صورت خودکار پست ها را لایک کرده و به سکه های شما اضافه نماید. گزینه توقف را بزنید تا لایک خودکار غیرفعال شود. پس از دانلود لایک بگیر برای ایفون با استفاده از گزینه سه نقطه در پایین هر پست امکان گزارش تخلف آن وجود دارد. اگر مطمئنید این پست از نظر محتوایی مناسب نیست گزینه گزارش را بزنید.

منوی سه نقطه ای که در کنار صفحه وجود دارد را انتخاب کنید تا امکانات بیشتری از برنامه دریافت نمایید. شما می توانید برای سایر حساب ها سکه انتقال دهید اما باید توجه کنید که فروش سکه با هر عنوانی غیر قانونی است و در صورت فروش سکه، اکانت خریدار و فروشنده بلاک خواهد شد. سکه هایی که به شما انتقال داده می شوند فقط برای سفارش لایک و بازدید هستند. اگر در اکانت انتقال دهنده پست تکراری وجود داشته باشد و یا نام کاربری آن اکانت شامل کلماتی مانند لایک و فالوور و مشابه آنها باشد، هر دو اکانت دریافت کننده و انتقال دهنده بلاک می شوند. در صورتی که این شرایط را قبول کردید می توانید انتقال سکه انجام دهید و بعدا تاریخچه آن را مشاهده نمایید.