آماده سازی فضای فرهنگی برای اعتماد والدین به عرصه ورزش

به گزارش خبرگزاری آوای البرز از خراسان رضوی، علیرضا تاج‌فیروز در جلسه تکریم و معارفه سرپرست حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از موارد مهم که بلای ساختار سازمانی بوده، استفاده از نیروهای خارج از سازمان است.

وی افزود: یکی از پست‌های مهم در اداره کل ورزش و جوانان استان تعیین حراستی بود که واقف‌ به امور ورزشی باشد و بتواند اظهار نظر درستی نسبت به این حوزه داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: پیش از این از دستگاه‌های نظارتی خواهش کردم که نظر شخصی بنده را نسبت به امور اداری و کارمندان در نظر نگیرند و همه موارد را بررسی کنند.

تاج فیروز خاطرنشان کرد: ۳ماه گزینه‌های مختلف را بررسی کردیم و به گزینه مورد نظر رسیدیم تا ایشان بتواند در این قسمت کمک کننده باشند.

وی تصریح کرد: یکی از اشکالات، ایرادات و معضلات در بعضی هیات‌ها به کارگیری افراد نامناسب و بی توجه به مسائل فرهنگی می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: اینجا شهر امام رضا(ع) است و باید بدانیم در این شهر نسبت به مسائل فرهنگی و اعتقادی متقاوت باشد.

تاج فیروز ادامه داد: ورزشکار ما در همه امور رفتاری باید شاخص باشد و در عرصه‌های بین الملی شاهد حضور قدرتمند او از لحاظ فرهنگی هم باشیم.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.