آقایان قد بلند با این روش ها لباس بپوشند

به گزارش آوای البرز، قد زیبایی های خاص خود را دارد که شما را از دیگران متمایز می کند، اما پیدا کردن لباس مناسب را نیز سخت می کند. افراد قدبلند معمولا به دنبال راه هایی هستند که از خودشان بلندتر به نظر نرسند. ترفندهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا قدتان بلند به نظر نرسد و پوشیدن لباس یکی از آنهاست. در این مقاله سعی می کنیم نکاتی در مورد نحوه خوش پوشیدن مردان قد بلند را مرور کنیم.

انواع فرم بدن افراد بلند قد

مانند بقیه افراد، افراد قدبلند نیز فرم بدنی متفاوتی دارند. شکل بدن اساساً به سه قسمت معمولی، رویه بلند و رویه کوتاه تقسیم می شود. افرادی که این دو مشکل عضوی دارند، علاوه بر پنهان کردن قد خود، باید به نوعی این مشکل را نادیده بگیرند. کسانی که قدشان از ساق پا بلندتر است بهتر است از شلوار کمر بلند و پیراهن راحتی استفاده کنند.

شلوارهای کمر بلند استایل شما را غیر رسمی تر می کند. اما کسانی که پاهای کوتاه دارند باید لباس هایشان را داخل شلوار بگذارند و هرگز لباس را داخل شلوار نگذارند زیرا پاهای بلند و اندام کوتاهشان را از هم جدا می کند.

لاغر هستی یا چاق؟

اگر لاغر هستید قطعا قدتان بلندتر به نظر می رسد و اگر کمی چاق باشید قدتان طبیعی تر می شود. اگر نمی خواهید قدتان به دلیل لاغری به چشم بیاید، باید از چند لباس برای هم استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید یک هودی، یک ژاکت و یک جفت شلوار باریک رنگ روشن بپوشید.

برخی از اشتباهات در استایل های رسمی

مناسب برای مردان قد بلند + پیر کاردین

استایل های رسمی شما را بلندتر و بلندتر می کند. کارهای کوچک انجام دهید تا خیلی بلند به نظر نرسید. اول اینکه از کراوات های راه راه عمودی استفاده نکنید. این طرح ها شما را قد بلندتر می کند. دوم، از دو شلوار و یک پیراهن با رنگ های مختلف استفاده کنید تا رنگ های یکسان شما را بلندتر نشان ندهد. بهتر است دو رنگ را با فاصله از یکدیگر بپوشید: مانند پیراهن سفید و شلوار آبی.

کفش های براق و تیز

کفش های مردانه شیک و بسیار روشن و نوک تیز را انتخاب کنید. به عبارت دیگر کفش های لاکی برای شما مناسب نیستند. کفش های چرمی را جایگزین کنید و سعی کنید بودجه خوبی برای خرید آن در نظر بگیرید. چرا که کفش های خوب و باکیفیت در سلامت پاها تاثیر زیادی دارد و از خستگی جلوگیری می کند. انواع کفش مردانه از محصولات پیر کاردین را به شما پیشنهاد می کنیم. البته نه تنها در ساخت این کفش های برند معروف فرانسوی، می توانید هر آنچه برای استایل مردانه خود نیاز دارید مانند کراوات، پیراهن و کت و شلوار از این برند تهیه کنید.

لباس های تنگ و شلوار

پوشیدن لباس های تنگ شما را قد بلندتر نشان می دهد. شما باید پیراهن های مردانه مناسب بپوشید. پیراهن های غیر جاذب یا گشاد. پوشیدن پیراهن گشاد نیز احساس بدی به شما می دهد. در خرید شلوار نیز همین نکته را رعایت کنید. پوشیدن شلوار و تیوپ جاذب باعث می شود شما بسیار قد بلندتر به نظر برسید و شلوار صاف یا باریک بخرید و مردانگی و استایل شیک پیدا کنید.

مانتوهای قد متوسط

مناسب برای مردان قد بلند + پیر کاردین

اگر به دنبال یک ست لباس اسپرت نیمه رسمی هستید، می توانید یک کت چرم مردانه تکی زیر کمر بخرید و استایل رسمی و اسپرت را با هم ترکیب کنید. ترکیب این استایل با کت چرم سبز تیره و شلوار باریک کتان مشکی با پیراهن سفید از شما یک جنتلمن واقعی می سازد.

از ساعت ها و دستبندهای چرمی در این راه استفاده کنید، کفش های چرمی ساده را فراموش نکنید. کت چرم مردانه استایلی رسمی، مرموز و منحصر به فرد به شما می دهد. حتما به یک کت چرم در کمد خود نیاز دارید. این کت ها می توانند برای شما یک استایل رسمی باشند و اگر با هودی از آن ها استفاده کنید استایلی اسپرت خواهید داشت.

تاثیر شلوار لی

شما یک شلوار ساق بلند و غیر قابل جذب دارید، با یک پیراهن مردانه با آستین‌های تا شده که قد شما را طبیعی‌تر نشان می‌دهد. در این صورت پیراهن و شلوار خود را کمی آزاد انتخاب کنید. کفش های کالج یا جیر یا کفش های مردانه برای این سبک ها ایده آل هستند. رنگ این ست را از استایل خود انتخاب کنید و از ترکیب شلوار خاکی یا آجری با پیراهن کرم و کفش کرم استفاده کنید. اگر رنگ کرم را دوست ندارید، می توانید به جای قهوه ای، کرم را به آن بدهید.

در دنیای مد، دانش زیادی وجود دارد، بنابراین اگر همیشه می خواهید چیزی بگویید، باید دانش خود را افزایش دهید. پس سعی کنید قبل از ادامه این مقاله نکات دیگری را برای لباس های مناسب مردان قد بلند بخوانید تا با جدیدترین های دنیای مد آشنا شوید.

لباس های طرح دار

لباس های طرح دار کثیف شما را متعادل تر نشان می دهد و قد معمولی خود را به رخ می کشد. استفاده از طرح های هاوایی و طرح های خط افقی در تابستان (این طرح ها باعث متعادل شدن قد شما می شود) به درستی روی قد شما تاثیر می گذارد و قد شما را کوتاه تر از آن نشان می دهد، اما از طرفی می تواند شما را کمی گشادتر هم کند. کمی پرتر، از روش های دیگر برای متعادل کردن قد خود استفاده کنید.

تاثیر رنگ ها

در انتخاب رنگ دقت بیشتری داشته باشید. رنگ های روشن عموما شما را پرتر نشان می دهند و رنگ های تیره شما را لاغرتر نشان می دهند. تاثیر لاغری روی قد بسیار مشهود است پس بهتر است از پیراهن و شلوار تیره با هم استفاده نکنید. ترکیب رنگ هایی که استفاده می کنید را در نظر بگیرید و از رنگ های روشن و تیره با هم استفاده کنید.

با تاثیر رنگ ها با توجه به نکات ذکر شده می توانید استایل های بسیار زیبایی داشته باشید و از پوشش خود لذت ببرید. امیدواریم نکات ذکر شده در اینجا به شما در ایجاد سبکی مناسب کمک کند.

نویسنده: سرخابعلی