آغاز گشت‌های نظارتی برای کنترل بازار شب عید در خوزستان

آوای البرز/خوزستان معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از آغاز فعالیت‌ گشت‌های مشترک و کشیک‌های بازرسی به منظور نظارت و کنترل بازار در روزهای پایانی سال و ایام نوروز در استان خبر داد.

بهرام جباری در گفت و گو با آوای البرز، اظهار کرد: گشت‌های مشترک و کشیک‌های بازرسی به منظور نظارت و کنترل بازار در روزهای پایانی سال و ایام نوروز فعال شده‌اند و در حال پایش و رصد بازار استان هستند.

وی با بیان اینکه این نظارت‌ها با اولویت کالاهای اساسی و پرمصرف مردم انجام می‌شود، افزود: نظارت‌ها بر عرضه محصولات و قیمت‌ها به صورت ویژه آغاز شده است و این آمادگی وجود دارد تا با متخلفان به صورت جدی برخورد شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: اکیپ‌های فراوانی در سطح استان با مشارکت بسیج اصناف، تعزیرات حکومتی، بازرسی اصناف و بازرسی سازمان صمت استان در سطح بازار مشغول به نظارت هستند.

جباری با بیان اینکه متاسفانه افزایش نرخ ارز باعث گرانی برخی از کالاها و خدمات شده است، عنوان کرد: با توجه به تصمیماتی که در ستاد تنظیم بازار اتخاذ می‌شود بحث نظارت بر قیمت‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: امیدواریم در ایام پایانی سال با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و همچنین کنترل و نظارتی که از سوی بازرسان انجام می‌شود شاهد هیچ مشکلی در قیمت‌ها و همچنین عرضه محصولات نباشیم و بتوانیم با شرایط مطلوبی به استقبال بهار برویم.

انتهای پیام