آشنایی با هولدر های محبوب از نگاه کاربران ایرانی

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هولدرهای موبایل از دید کاربران ایرانی بپردازیم و ویژگی های هر کدام را به نمایش بگذاریم. پس با ما همراه باشید

نگهدارنده موبایل چیست؟

هولدر یکی از ابزارهای ضروری خودرو است که راننده می تواند با موبایل خود از آن استفاده کند، بدون اینکه آن را در دست بگیرد، می تواند به تماس ها پاسخ دهد، نقشه های تلفن همراه را بیابد و موسیقی را انتخاب کند.

البته این وسیله نه تنها در خودرو، بلکه در منزل و سر میز نیز قابل استفاده است. بنابراین می توانید کارهایی مانند تماشای آنلاین فیلم و خواندن کتاب های دیجیتال را به صورت آنلاین بدون در دست گرفتن تلفن همراه انجام دهید.

مزایای استفاده از نگهدارنده موبایل:

  • این امر خطر تمرکززدایی در حین رانندگی را کاهش می دهد و در نتیجه از تصادفات جلوگیری می کند و به فرد اجازه می دهد از طریق این دستگاه از تلفن همراه خود استفاده کند بدون اینکه از جاده دیده شود.
  • از تلفن همراه شما در برابر آسیب و ضربه فیزیکی محافظت می کند.
  • از لغزش گوشی شما به مکان های خطرناک زیر پدال ها جلوگیری می کند.
  • دید شما محدود به مسیر پیش رو نیست.
  • شما می توانید به راحتی و به سرعت به تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید.

ویژگی های صاحبان سازگار و کاربر پسند:

  • طراحی محکم و بادوام
  • قابلیت چرخش موبایل در جهات مختلف
  • ساده در نصب و اجرا
  • قرار دادن موبایل راحت در آن
  • جدا کردن و جدا کردن آسان موبایل از نگهدارنده
  • قابل اعتماد است و بعید است که موبایل از آن خارج شود.

پایه پایه نگهدارنده موبایل عمودی:

این نگهدارنده دارای آهنرباهای قوی است که هنگام رانندگی در جاده های ناهموار و سطوح ترمز از تلفن همراه شما محافظت می کند. همچنین دارای طراحی 360 درجه است که به شما امکان می دهد گوشی را در همه جهات قرار دهید. کیفیت بالا، قوی و مقاومت در برابر سایش بالایی دارد.

به دلیل دارا بودن پدهای نرم، هنگام قرار دادن روی موبایل از خط و خش جلوگیری می کند.

هولدر موبایل Dinal مدل 0007:

هولدر مذکور دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی می باشد که بسیار کاربردی می باشد. قابلیت نگه داشتن انواع موبایل و تبلت و جلوگیری از لیز خوردن و تکان خوردن آنها را دارد.

هولدر نیز از فلز مقاوم ساخته شده و دارای رنگ ضد خش است.

پایه نگهدارنده تلفن همراه استنت:

این هولدر با وجود ظاهر ساده، بسیار کاربردی است و در رنگ های متنوعی عرضه می شود. سبک وزن بوده و از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. به همین دلیل به راحتی در جیب و کیف شما جا می شود و در مواقع نیاز می توانید از آن استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های این نگهدارنده می توان به قابلیت حرکت در زوایای متعدد و تنظیم در زوایای مختلف اشاره کرد.

پایه استند موبایل مدل OK پایه:

اگرچه این نگهدارنده از آخرین تکنولوژی روز برخوردار نیست، اما بسیار کارآمد است. نگهدارنده شبیه یک جفت دست پلاستیکی انعطاف پذیر است که تلفن همراه را به خوبی روی میز گرفته است.

پایه نگهدارنده تلفن همراه Jxch:

با این پایه می توانید راحت رانندگی کنید. جنس این محصول مستحکم و بادوام بوده و خاصیت ضد ضربه و ضد خش دارد. همچنین این قابلیت را دارد که گوشی شما را محکم نگه دارد زیرا مجهز به صفحه نمایش مغناطیسی است.

نگهدارنده قابلیت چرخش در زوایای و جهات مختلف را دارد و برای استفاده از گوشی نیازی به برداشتن آن نیست.

نگهدارنده تلفن یونیورسال مدل 270 درجه:

استفاده از این پایه آسان است، اگرچه سبک وزن است، اما بسیار قوی و قدرتمند است. پایه علاوه بر داشتن انواع مختلف تلفن همراه از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. همچنین ایمنی گوشی شما را با لاستیک های ضد لغزش تضمین می کند.

پایه نگهدارنده تلفن Akam Aps 0749:

طراحی این نوع نگهدارنده اندکی با بقیه متفاوت است. زیرا باید آن را پشت موبایل نصب کنید و سپس در جایی که می خواهید قرار دهید. این هولدر برای زمانی که می خواهید سلفی بگیرید بسیار مناسب است. این پایه را می توان روی داشبورد خودرو و روی میز یا کامپیوتر در خروجی هوا نصب کرد.

نتیجه

هولدرها و هولدرهای گوشی اگرچه از نظر ظاهری ساده هستند اما بسیار کاربردی هستند. هنگام رانندگی، تماشای فیلم یا شرکت در کلاس های آنلاین می توانید از اپلیکیشن های این دستگاه استفاده کنید.

امروزه با توجه به تجربه بیشتر این دستگاه و تقاضای بیشتر در بازار، تنوع آن افزایش یافته است. همانطور که مشاهده می کنید انواع مختلفی از هولدرها در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد. به همین دلیل، هنگام خرید نگهدارنده، مهم است که مشخصات نوع آن را در نظر بگیریم و نمونه ای را تهیه کنیم که به بهترین وجه مطابق با نیازهای ما باشد. همچنین می توانید از نظرات کاربران و کاربران این ابزار استفاده کنید.

در این مقاله به معرفی دارندگان محبوب از دید کاربران ایرانی پرداخته ایم و ویژگی های هر یک را به نمایش گذاشته ایم. برای اطلاع از پرفروش ترین دارندگان موبایل می توانید به این صفحه سایت آمازون مراجعه کنید. در جهان. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید نگهدارنده مناسب خود را انتخاب کنید.