آخرین خبر از عرضه اولیه شرکت‌های ایدرو و ایمیدرو

به گفته Khaberonline ، ابوالقاسم شمسی جمخان ، وزیر Pvt. اول ، آلومینای ایرانی (جاجرم) که 100٪ متعلق به ایمیدرو است. کار در حال انجام است و باید در مورد بندهای حسابرسی موجود اصلاحاتی انجام شود. همچنین تصمیم گرفته شد سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها جمع شود. این شرکت در ماه اکتبر و پس از آن عرضه اولیه عمومی دریافت می کند.

شمسی ادامه داد: شرکت بعدی تحت ایمیدرو شرکت فولاد آذربایجان است. پروژه میانه فولاد به فولاد آذربایجان تبدیل می شود و سپس در بازار فرابورس ثبت می شود. در همین راستا ، وی با ایمیدرو ملاقات کرد و موضوعات مرتبط را دنبال کرد.

وی همچنین در مورد یکی دیگر از شرکت های تابعه ایمیدرو که باید واگذار شود توضیح داد: این شرکت که 40 درصد سهم در ایمیدرو را دارد ، اوپال پارس سانکان نام دارد. براساس جلسه اخیر هیئت انتقال ، نام این شرکت در لیست شرکتهای مشمول واگذاری قرار گرفته است که با همکاری سهامدار عمده ، بانک فارسی ، در بورس کالا عرضه می شود و تا پایان شهریور یا اکتبر ارائه می شود.

هر دو شرکت تابعه در هیدرو بورس ذکر شده اند

معاون وزیر شرکتها و قیمت گذاری سازمان خصوصی سازی درباره شرکت های تحت پوشش Idro توضیح داد: کارهایی در رابطه با واگذاری مجتمع صنعتی اسفرایان و شرکت لوله اسفراریان گستر انجام می شود. با توجه به ساختار مالی این دو شرکت ، افزایش سرمایه آنها از نقطه تجدید ارزیابی دارایی ها انجام می شود. یکی از این شرکت ها ثبت شده است و دیگری در تلاش است تکمیل کند.

شمسی ادامه داد: “در صورتهای مالی ابهاماتی برای برطرف شدن وجود داشت. امید است که این دو شرکت در ماه نوامبر یا دسامبر بپذیرند و ارائه دهند.”

223223