آتش‌نشانان قهرمان واقعی هستند – خبرگزاری آنا

ابوالفضل سکایی ، معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد و همراهانش از آتش نشانی شهرستان ملارد بازدید کردند و در تاریخ 7 اکتبر دسته ای را به رئیس سازمان آتش نشانی و ملت سخت کوش شهرستان ملارد اهدا کردند. به

در ابتدای این دیدار ، زاکئوس با تبریک به آتش نشانان گفت که آتش نشانان قهرمان واقعی هستند: “آتش نشانان یکی از وظایفی است که با جان و دل انتخاب می شود”. زیرا آنها با فدای جان مردم در رویدادهای مختلف جان مردم را نجات می دهند.

وی اصل اطفاء حریق را یکی از استرس آورترین وظایف عنوان کرد و گفت: آتش نشانان جان ، جان و دارایی افرادی را که در بلایای مختلف گرفتار شده اند به خطر می اندازند ، که هنگام پاداش در آخرت اقدامی بسیار ارزشمند و خدا پسند است.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد گفت: مردم محترم در ایران اسلامی همیشه قدردان زحمات ، خدمات و فداکاری های آتش نشانان هستند.

داوود میرزایی ، رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان ملارد ، گزارشی از فعالیت های سازمان آتش نشانی شهرستان ملارد ارائه داد: “این سازمان آموزش های لازم را برای برگزاری کارگاه های مختلف و آموزش اساتید ، کارکنان و دانشجویان دارد. حوادث.”

قهرمانان واقعی آتش نشانان هستند

وی افزود: یکی از برنامه های این سازمان ، ارتقاء سطح آموزش کارکنان در بخش های مرتبط با آتش سوزی و آتش سوزی است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان ملارد گفت: پیشگیری از حوادث و ارتقاء کمی و کیفی از وظایف اصلی سازمان آتش نشانی است که باید با دقت لازم انجام شود. این امر در بهبود کیفیت خدمات ، آموزش پرسنل ، ارتقاء تجهیزات ، تکمیل نیروی انسانی و بهبود عملکرد اطفاء حریق مثر خواهد بود.

انتهای پیام / 4062 /