آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی در چهارراه ولیعصر تهران

صبح امروز یک کلینیک درمانی در محدوده چهارراه ولیعصر تهران دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش آوای البرز، وقوع یک مورد حادثه حریق در یک کلینیک درمانی در ساعت ۹:۲۰ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه ۴۶ و ۱۸ و عوامل گروه نجات ۱۸ را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی، تشک نجات، نردبام هیدرولیکی و … به محل حادثه واقع در خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از خیابان انقلاب، نبش کوچه نیکویی اعزام کرد.

در ادامه با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد حریق در طبقه چهارم یک کلینیک درمانی چهار طبقه رخ داده است. در این طبقه یکی از اتاق‌ها به مساحت تقریبی ۳۰ متر مربع دچار آتش‌سوزی شده و ساختمان مملو از دود شده بود. همچنین شعله‌های آتش نیز در حال سرایت به بخش‌های دیگر ساختمان بود.

همزمان آتش نشانان با حفظ ایمنی فردی کامل پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی خود را به کانون حریق رسانده و موفق شدند که آتش را به طور کامل در این محل خاموش کنند. همچنین با اقدام به موقع آتش نشانی شعله‌های آتش به فضاها و بخش‌های دیگر ساختمان نیز سرایت نکرد. 

با اطفاء کامل حریق، آتش‌نشانان با استفاده از فن‌های آتش‌نشانی، دود جمع شده در طبقات را تخلیه کرده و پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه برگشتند. همچنین براساس اعلام اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی تهران، در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و خسارات ناشی از آن از نوع مالی بود. علت وقوع این حادثه نیز از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی در چهارراه ولیعصر تهران
تصاویر منتشر شده از کانون حریق

آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی در چهارراه ولیعصر تهران

آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی در چهارراه ولیعصر تهران
محیط بیرونی کلینیک درمانی

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم پزشکی

نوشته‌هایم به طور خلاقانه، با جذابیت و همراه با مطالعات علمی تهیه می‌شوند. هدفم جلب توجه شماست و شما را در دنیایی از اطلاعات جذاب و پر رمز و راز پزشکی به سفری هیجان‌انگیز دعوت کنم.