ماجرای عروسک های زشت تلویزیون چه بود؟

“من موافقم که آن عروسک ها زیبا نیستند ، اما همه مردم زیبا هستند ؛” آنها برای مخاطبان بزرگسال ساخته شده اند. ”
طولی نکشید که تصویر او از چهره زشت عروسک تلویزیون با شوخ طبعی و انتقادات در فضای مجازی دست در دست هم داد. اکنون ، یک فعال در صنعت عروسک سازی که در تولید نمایش نقش داشت ، با استناد به آیات فوق پاسخ داد.

آزاده مویدی فورد تا به امروز بیش از 60 عروسک عروسک و صداپیشگی اجرا کرده است که از مهمترین آنها می توان به “بیژن” ، “چرا” ، “نینی” ، “انیمیشن های پلیس” و “گل بهار” اشاره کرد. “سپیده” خاطرنشان کرد که وی مهندس صداپیشگی چندین عروسک در برنامه “خوشبخت” برای مخاطبان ارشد بوده و در موارد کوتاه مسائل روحی و خانوادگی را آموزش می دهد.

وی درباره واکنش های مهمی که به دنبال طراحی این عروسک ها به آوای البرز گفت: برنامه “خوشبکت” دارای مضمون و دسته علمی علمی بود. در آن فلات ، مشکلات بین دختران و پسران ، خانواده ها و اولین مشکلات ازدواج فرصتی را برای ما ایجاد کرد تا خیالی را بررسی کنیم و موارد را به صورت حرفه ای پنهان کنیم. هدف ارائه آموزش غیر مستقیم روانشناسی بود.

مودیفورد ادامه داد: خانم بنفشه بادی ، طراح برنامه “خوشبخت” از پیشگامان شما در نمایش عروسکی است و وقتی او به من بگوید که سر کار بروم قطعاً آن را می پذیرم. از دست دادن. بدن قبلاً عروسک های بسیار زیباتر از عروسک های “شاد” ساخته است. آره؛ من همچنین اعتراف می کنم که عروسک های “شاد” زیبا نیستند ، اما این هدف از نمایش زیبایی نبود.

وی با بیان اینکه “طراحی میس بادی این کار را نجات داد” ، افزود: نمایش عروسک “خوشحال” شامل مواردی از 5 تا هشت دقیقه در ساعت پخش می شود. او بیش از صد شخصیت با چهار بدن و صورت با استفاده از بینی ، چشم ، ابرو و لب های مختلف خلق کرد.

عروسک های مبارک

نمایش عروسکی ، فارغ التحصیل تئاتر که از شوخی های کاربران فضای مجازی شکایت دارد ، گفت: “بزرگترین اشکال فضای مجازی این است که دوستان ناآگاهانه حمله می کنند.” این برنامه برای آموزش روانشناسی روانشناسی ، هنجارها ، هنجارها و عدم دقت در قالب برنامه های نود و پنج دقیقه ای بود و مخاطبان هدف افرادی بودند که برای حجاب ارزش قائل بودند و بخشی از شخصیت آنها بودند.

در همان زمان ، Modiford گفت: “سر و صدا زیادی در مورد هر برنامه وجود دارد ، به این معنی که قطعاً موثر است.” حال ، اینکه تأثیر مثبت باشد یا منفی ، به جهان بینی افراد می رود. به عنوان کسی که آنجا بوده ام ، می گویم این تجربه عالی بود. من این فرصت را داشتم که با چهار عروسک و بیش از 50 زن و کودک در آنجا زندگی کنم. ما خوشحالیم که خلاق هستیم. “به جای نشان دادن خلاقیت او ، تمرکز روی زشت بودن عروسک برای من عجیب بود. آیا مردم همه خوش تیپ نیستند؟!”

به نظر وی ، مخاطبان عام در تعریف عروسک ها این است که هر عروسک آفریده کودک است. در غیر این صورت برخی از عروسک ها ممکن است مخاطبان بزرگسال داشته باشند.

وی همچنین در مورد عروسک های کودکان توضیح داد: من از نظر کیفیت ساخت عروسک برای کودکان 100٪ مطمئن نیستم ، این به طراحی و نظر طراح و کارگردان و همچنین هدف ساخت عروسک برای کودکان بستگی دارد. همه اینها موثر است.

آزاد مادیفورد با عروسک “چرا”

این هنرمند که صدای عروسک “چرا” را نیز فراهم کرده است ، افزود: در حالت ایده آل ، شکل عروسک مخدوش و نامتقارن است ، زیرا هنگام دیدن عکس های کودکان از همه زیبا ترند. آنها با شیرینی ها بی نظیر هستند. این عروسک احساس شبیه بودن من را به کودک عروسک نامتقارن می دهد.

در همین رابطه مودیفورد ادامه داد: خانم به گفته بورموند ، ما همیشه باید از خود بپرسیم ، چرا یک کار عروسکی می شود؟ به همین دلیل است که ما یک کار را از یک عروسک اصلی تغییر می دهیم. بازی خیالی در عروسک بسیار مهم است و اگر به آن توجه نشود ، برقراری ارتباط عروسک با مخاطب دشوار است. بزرگترین چیزی که در یک نمایش عروسکی مخاطب را به خود جلب می کند میزان خیالی است که مخاطب از آن عروسک می گیرد.

وی در مورد اینکه چرا برخی از عروسک ها به درستی کار نمی کنند توضیح داد: نحوه طراحی عروسک و ساخت آن بسیار مهم بود. فقط صداپیشه مهم نیست. عروسک به همان اندازه صداپیشه مهم است و حتی گاهی بیشتر. همه اینها برای موفقیت یا موفقیت یک عروسک جمع می شود.

سرانجام ، آزاد مادیفورد در مورد فعالیت های اخیر خود به آوای البرز توضیح داد: یکی از آخرین وظایف من هدایت و صداگذاری عروسک جولی است. اثری خارج از سازمان رادیو و تلویزیون در قالب بسته ای به نام “درسا” به تهیه کنندگی آقای پورمقیمی ارائه می شود. این یک عروسک است که قصد آموزش نقاشی را دارد ، بنابراین من به طور طبیعی یک عروسک هندی را طراحی کردم که به دو عروسک چرخان نیاز دارد تا دستانش جدا از سر حرکت کنند. 10 قسمت از این سریال در دسترس است و 20 قسمت دیگر باقی مانده است. من همچنین برنامه “پیم و نخل” را که مربوط به آموزش کلمات و پخش از شبکه پویا است و همچنین صداپیشگی عروسک “کی چی کاجا” در برنامه خانم سارا روستاپور برای شبکه آموزش کلاس های یک تا ششم را کارگردانی می کنم. .

سرانجام ، می توانید موردی را از برنامه “خوشحال” ببینید:

انتهای پیام