ریزش عجیب مخاطبان گلدن گلوب/ مشکل کجاست؟

2 روز پیش پخش زنده مراسم گلدن گلوب که شاهد هشتادمین دوره با اجرای جرود کارمایکل و حضور چهره های مطرح دنیای سینما و تلویزیون بود، کم بیننده بود.

گلدن گلوب که پس از یک سال وقفه با مهمانان بازگشت، تنها 6.3 میلیون بیننده زنده داشت که کمترین بیننده در تاریخ است. این رویداد بینندگان کمتری نسبت به سال 2021 که توسط تینا فی و امی پولر برگزار شد با 6.9 میلیون بیننده جذب کرد. در سال 2020، این رویداد 18.3 میلیون بیننده را جذب کرد.

از نظر رتبه‌بندی بینندگان برای بینندگان 18 تا 49 ساله، نرخ امسال 1.1 بود که 26 درصد از 1.5 سال 2021 کاهش داشت.

برگزاری مراسم در وسط هفته تاثیری در کمبود بیننده نداشت. با این حال، صفحات دیجیتال و ویدیویی در مجموع ۱۱ میلیون بازدیدکننده داشته اند که نسبت به سال ۲۰۲۱ افزایش ۵۴ درصدی را نشان می دهد.

شریک رسانه ای گلدن گلوب، NBC، از پخش هفتاد و نهمین برنامه در سال 2022 خودداری کرده بود و این برنامه را به صورت خصوصی در بورلی هیلتون بدون حضور هیچ یک از نامزدها برگزار کرد.

در همین حال، گلدن گلوب تنها مراسم اهدای جوایزی نیست که شاهد کاهش تماشاگران است، جوایز امی در سپتامبر امسال 25 درصد از مخاطبان خود را نسبت به سال 2021 از دست داده است.

57245