با این میلیونر ۹ ساله آشنا شوید

بازکردن جعبه اسباب بازی های جدید و اظهارنظر درباره آنها می تواند سالانه 30 میلیون دلار برای پسربچه 9 ساله درآمد کسب کند!

به نقل از آوای البرز ، گاردین گفت: “رایان کازی پسر 9 ساله ای است که در تگزاس آمریکا زندگی می کند.” در طول سال ها ، او ثروت زیادی از طریق فعالیت های خود در کانال YouTube “Ryan World” به دست آورده است.

رایان در کانال خود کاری را انجام می دهد که هر بچه آرزوی آن را دارد. جعبه های اسباب بازی جدید را برمی دارد ، باز می کند ، با آنها بازی می کند و نظر می دهد.

وی در سال 2020 از یوتیوب حدود 29 میلیون دلار درآمد کسب کرد. البته این درآمد YouTube نوک کوه یخ است و او با فروش اسباب بازی ، لباس و پوشاک 200 میلیون دلار دیگر به جیب زد.

این شهرت در دنیای کودکان باعث شد شبکه “Nickelodeon” با او قرارداد ساخت و ساز ببندد و او از این قرارداد چندین میلیون دلار درآمد کسب کند.

زندگی والدین کودک بسیار بر این فعالیت مجازی تأثیر گذاشت و آنها شهرت خود را از “گوان” به “کازی” تغییر دادند. Kazi نامی است که آنها برای فعالیت مجازی پسرش انتخاب کرده اند.

این کانال YouTube “Influencer کودک” بیش از 41 میلیون مشترک دارد و فیلم های آن 12 میلیارد بار مشاهده شده است. پربیننده ترین ویدیوی کانال بیش از 2 میلیارد بازدید دارد.

محصولات غیر انتفاعی ، درآمد سودآور!

در این بین ، مشکلاتی پیش می آید. به عنوان مثال ، کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده پرونده ای را علیه این خانواده باز می کند و فعالیت های آنها را بررسی می کند. آنها ادعا می كنند كه حامیان مالی برنامه های آنها به درستی افشا نشده است. یکی از شکایات وارده علیه آنها گفت: “حداقل 9٪ از فیلم های آنها اسپانسری دارد که برای تبلیغ محصول خود هزینه پرداخت کرده است.” محصولات با هدف کودکان زیر 7 سال. در سنین پایین ، مردم نمی توانند کالاهای “تبلیغاتی” و “ارائه” را از یکدیگر تشخیص دهند. “این تبلیغات بیشتر برای غذاهای ناسالم است.”

بنجامین باروز ، استاد روزنامه نگاری و مطالعات رسانه ای در دانشگاه نوادا که تحقیقاتی در مورد روندهای نوظهور و رسانه های اجتماعی انجام می دهد ، هشدار می دهد: نه. رایان در ابتدا نفوذ داشت و توجه شرکت های اسباب بازی را به خود جلب کرد تا محصولات خود را هنگام بازی تبلیغ کنند ، اما اکنون به یک برند همه گیر تبدیل شده است. “این یک واقعیت تکان دهنده است.”

باروز ابتدا از طریق فرزندان خود که از او خواستند مانند خانواده رایان رفتار کند با پدیده “کودکان تأثیرگذار” آشنا شد: “من به خودم گفتم آنچه می خواهند مانند خانواده رایان باشند. در خانواده رایان محصولات جدید دائماً معرفی ، افتتاح و مصرف می شوند. پیام این است که به محتوای خوب ادامه دهید. “

پردرآمدترین یوتیوب در سال 2020

فقط در یک سال گذشته ، پیشروترین یوتیوب ها چیزی بیش از 211 میلیون دلار درآمد کسب کرده اند. این مطابق گزارش سالانه مجله Forbes است. اولین رتبه ای که رایان کازی شناخته و متعلق به آن است.

نفر دوم جیمی دونالدسون 22 ساله است. وی که سال گذشته در YouTube به عنوان “مستربست” شناخته می شد ، 24 میلیون دلار از شبکه اجتماعی اشتراک ویدیو درآمد کسب کرد. وی جدیدترین مورد اضافه شده در لیست ثروتمندترین افراد یوتیوب در جهان است. یکی از خلاقیت های او این است که به طور تصادفی مبلغ زیادی به شخصی ناشناس پرداخته و وقایع قبل و بعد را ثبت کند.

سومین گروه بزرگ در YouTube است؛ گروهی به نام “Perfect Smoke” از ورزشها و بازیهای مختلف به عنوان موضوع اصلی خود در ویدئوهای خود استفاده می کند. اعضای گروه در سال گذشته 23 میلیون از YouTube دریافت کردند و کانال آنها بیش از 54 میلیون مشترک در این شبکه اجتماعی دارد.

رتبه چهارم ، یکی از قدیمی ترین سازندگان محتوا در YouTube ؛ “موشها و پیوندها”. رت مک لاولین و چارلز لینکلن ، دو نفری که از سال 2012 با تاکسی های مختلف کار کرده اند ، با 20 میلیون دلار که سال گذشته از یوتیوب به دست آوردند ، نشان دادند که سلیقه مخاطبان را فراتر از این سال ها می دانند.

مارک ادوارد فیش بک با درآمد 19 میلیون و 500 هزار دلار پنجمین فرد این لیست است. او “MarkPlayer” را بازی می کند و درآمد کسب می کند. یکی از محبوب ترین کارهای او در یوتیوب معرفی بازی “گریه ترس” در 31 قسمت است.

انتهای پیام