آینده کشور در گرو توجه به رشد شخصیتی دانش‌آموزان بالنده – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین درباره جلسه سوم این مراسم که یادآور هفته کار است ، اظهار نظر کرد. وبینار در عنوان دانش مطالعه امروز_کارمندان فردا ، طبق برنامه ریزی مشاوران مدرسه ، سه شنبه در قالب یک سنت مشاوره جامعه برگزار می شود. کسیری حدود 800 دانشجو و مشاور تحصیلات تولید مثل در سراسر کشور در تاریخ 07/02/1400 انجام شد وبینار با اشاره به مظتبی حقانی ، داوطلب دکترای دانشگاه علامه طباطبائی در مشاوره از پاریس آغاز شد نیلفروشان وی به عنوان دانشیار در دانشکده روانشناسی دانشگاه اصفهان ادامه داد.

حقانی با بیان اینكه مدارس و آموزش و پرورش مركز آفرینش جهان آینده است ، شروع كرد و از لزوم استقبال از جهان آینده كاست. وی گفت که ما باید برای آینده آماده باشیم قبل از اینکه موج تغییر به ما وارد شود.

اشاره حقانی به انقلاب چهارم صنعتی بسیار مذهبی است مفید وی اظهار داشت که این امر تغییرات زیادی را در دنیای فناوری و اشتغال به وجود می آورد و بسیاری از مشاغل را از بین می برد و در آینده مشاغل زیادی ایجاد می کند.

وی گفت: “این شتاب تغییر باعث ایجاد شکاف می شود.” مهارت ها بله ، به این معنا که بین تحصیلات دانشگاهی و دانشگاهی و الزامات یک محیط کار واقعی تفاوت وجود دارد. حقانی می گوید سرعت تغییر و حرکت آن است مهارت ها، نیاز به یادگیری مادام العمر و به روزرسانی مداوم محیط کار را ارزیابی می کند.

وی افزود: دانش آموزان باید به جایی برسند كه بتوانند خود اشتغالی و كارآفرینی كنند ، نهادها و م institutionsسسات دولتی نباید منتظر شغل باشند. حقانی ابراز خشم کرد که مرکز ایده های ذکر شده آماده سازی شغل است.

پاریس ادامه دارد نیلفروشان وی گفت: “تغییرات سریعی که در جهان رخ می دهد ، دقیق تر و عمداً ما را بیش از هر زمان دیگر پیش می برد و ما را به سمتی سوق می دهد که باید در آینده بیشتر دیده شود.”

وی گفت: “دنیای کار به قدری با گذشته متفاوت است که افراد دیگر 30 سال ثبات و امنیت شغلی را که قبلاً داشته اند تجربه نخواهند کرد.”

نیلفروشان طبق تحقیقات ، وی اظهار داشت که تغییرات سریعی ایجاد می شود که دانشجویان ما باید برای آنها آماده شوند.

در دنیایی از بی ثباتی که قرار است تجربه کنیم ، تنها چیزی که می توانیم قدم برداریم توانایی کار است که نوعی توانایی شخصی و درونی است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت رشد ، توسعه ، توسعه و مدیریت مسیر شغلی به عهده مردم است نه سازمان هایی که امنیت شغلی را تأمین می کنند ، خاطرنشان کرد: این بار مسئولیت بسیار سنگین و استرس زا است ، بنابراین کودکان باید رشد کنند و مهارت های شخصی را ایجاد کنید تا بتوانند مشاغل زیادی کسب کنند ، آن شغل را برای مدت زمان مشخصی حفظ کنند و توانایی جابجایی شغل را کسب کنند.

نیلفروشان وی نسبت به اینكه توانایی های شخصی كاملاً درونی است ، ابراز ناراحتی كرد. یعنی فرد باید بتواند از نظر فکری با شرایط تغییر یافته سازگار شود ، از نظر احساسی تغییر را بپذیرد ، احساس بدی نداشته باشد و مطابق این تغییرات عمل کند.

وی با پرداختن به عوامل مرتبط با اشتغال گفت: این ساختار ذهنی مشاغل است که در ذهن مردم شکل می گیرد. وی با اشاره به لزوم نگاشت شناختی در ذهن دانش آموزان گفت: دانش آموزان باید با مشاغل گوناگونی آشنا باشند و آنها را از نظر روانشناسی بر اساس جنسیت و موقعیت اجتماعی دسته بندی کنند.

نیلفروشان وی گفت: “از بین تمام نقشه های ذهنی ایجاد شده و طبقه بندی شده در افراد ، هر شخص بر اساس خواسته های خود قطعه ای از کار را پیدا می کند که متناسب با او باشد و این جایی است که فرد به همان اندازه شغل می یابد که می تواند انجام دهد. “یا ممکن است محدود باشد ، فقط می توان در آینده شغلی را برای خود تصور کرد ، جاه طلبی شغلی محدود یک آسیب است.

نیلفروشان وی با ابراز نارضایتی از اینكه مشاوران باید مرزهای كودكان را گسترش دهند تا بتوانند از كار محدودی كه دیده اند یا جامعه در آنها گنجانده است فراتر روند.

وی افزود: “خانواده ها باید فرزندان خود را به جهات مختلف منتقل كنند زیرا انواع مختلف فعالیت های جدید ساختارهای ذهنی بسیاری را در كودكان ایجاد می كند و به آنها كمك می كند تا توانایی ها و استعدادهای خود را شناسایی و حمایت كنند. خودسازی رسیدن

نیلفروشان وی گفت: “گاهی اوقات ما باید طبقه بندی جنسیتی ، اجتماعی ، اقتصادی ، نژادپرستی و موارد دیگر را از بین ببریم و به كودكان كمك كنیم تا در مورد مشاغل و آرزوهای خود با صراحت بیشتری بیاندیشند.”

پاریس نیلفروشان وی گفت: “آموزش در مدارس مبتنی بر عزم است ، در حالی که آینده چندان امن نیست و حتی دانش آموزان ما نیز باید به طور مداوم در آینده تغییر کنند.” آنها باید به بسیاری از مشاغل بروند و حتی خواسته های آنها نیز به همان اندازه که فکر می کردند پایدار نیست. آنها باید یاد بگیرند که چگونه شغل ها را پیدا و شناسایی کنند.

وی افزود: “اول ما باید خود تغییر نگرش دهیم تا به دانشجویان بگوییم. یکی از مهمترین مواردی که در این دنیای آشفته مورد نیاز است کمک به دانش آموزان در درک این پیچیدگی ها و نتیجه گیری است که ممکن است در آینده کارهای غیرمرتبط زیادی را تجربه کنم.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین موارد در جهان اشتغال آینده ، استفاده از فرصت ها است.

وی نسبت به نیاز به هویت مسیر شغلی ، هویتی که به دانش آموزان کمک می کند تا مسیر شغلی یا نحوه مشاهده آن را بهتر درک کنند ، نسبت به آن ابراز نگرانی کرد.

وی گفت: “اگر می خواهید به دانش آموزان كمك كنید تا پاسخ س questionال من در مورد اینکه من چه كسی هستم یا چه كسی هستم را پیدا كنند ، باید از تمرینات و مداخلاتی استفاده كنید كه به آنها فرصت تأمل و تفكر دقیق را می دهد.”

وی گفت: “بزرگترین هدیه ای كه می توانیم به دانش آموزان بدهیم مهارت مراقبه است.” ورزی به آنها بیاموزید که در آینده به جایی که نیاز به تغییر و تحول دارند برگردند و برای خودشان فکر کنند ، زیرا آنها باید در دنیای ناپایدار تعادل خود را حفظ کنند.

نیلفروشان سرانجام ، وی به سازگاری اشاره کرد و گفت: “برای اینکه خود را در این جهان در حال تغییر نگه داریم ، باید بتوانیم خود را سازگار کنیم. یعنی اگر بدانیم که اوضاع بسیار ناپایدار است ، ساختارهای ذهنی پیچیده ای را در خود ایجاد می کنیم ، خودآگاه هستیم و آگاهانه تلاش می کنیم. فعال شده است ما می توانیم مطابقت داشته باشیم.

وی گفت: “مسئولیت مشاور مدرسه است كه دانش آموزان را به این سطح برساند.”

نیلفروشان وی نوشت: «دانش آموزان ما باید بدانند که قبولی در کنکور یا گذراندن دوره مهارت به همین جا ختم نمی شود و آنها باید تعدادی از شرایط را رعایت کنند. نا خاص و پیچیده نیز هست نا آشنایان موجود نیاز به یادگیری مادام العمر دارند.

وی گفت: “برای انطباق ، دانش آموزان به یک منبع ذهنی و اجتماعی برای تنظیم خود و مدیریت شکست ها و خستگی خود نیاز دارند.”

سرانجام ، وی گفت: “قوی ترین دیدگاه برای اتکا به این دنیای در حال تغییر ، شناختن خود ، دیدن تغییر جهان ، ایجاد ساختارهایی برای مشاغل جدید در ذهن فرد و سازگاری با شرایط متغیر است.”