آماده سازی فضای فرهنگی برای اعتماد والدین به عرصه ورزش

به گزارش خبرگزاری آوای البرز از خراسان رضوی، علیرضا تاج‌فیروز در جلسه تکریم و معارفه سرپرست حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از موارد مهم که بلای ساختار سازمانی بوده، استفاده از نیروهای خارج از سازمان است.

وی افزود: یکی از پست‌های مهم در اداره کل ورزش و جوانان استان تعیین حراستی بود که واقف‌ به امور ورزشی باشد و بتواند اظهار نظر درستی نسبت به این حوزه داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: پیش از این از دستگاه‌های نظارتی خواهش کردم که نظر شخصی بنده را نسبت به امور اداری و کارمندان در نظر نگیرند و همه موارد را بررسی کنند.

تاج فیروز خاطرنشان کرد: ۳ماه گزینه‌های مختلف را بررسی کردیم و به گزینه مورد نظر رسیدیم تا ایشان بتواند در این قسمت کمک کننده باشند.

وی تصریح کرد: یکی از اشکالات، ایرادات و معضلات در بعضی هیات‌ها به کارگیری افراد نامناسب و بی توجه به مسائل فرهنگی می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: اینجا شهر امام رضا(ع) است و باید بدانیم در این شهر نسبت به مسائل فرهنگی و اعتقادی متقاوت باشد.

تاج فیروز ادامه داد: ورزشکار ما در همه امور رفتاری باید شاخص باشد و در عرصه‌های بین الملی شاهد حضور قدرتمند او از لحاظ فرهنگی هم باشیم.